Product was successfully added to your shopping cart.

Stimati Clienti,
Având în vedere volumele mari din această perioadă,
termenul de livrare la curier poate depăși 36-48 de ore.
Va multumim de intelegere.


 

0727.763.381 (L-V: 10-18) CONTACTEAZĂ-NE

0item(s)

Nu ai adaugat inca produse in cos.

Set aniversar 90 de ani " Rheingold 1928", DRG, Epoca II- MARKLIN - 26928

Set aniversar 90 de ani " Rheingold 1928", DRG, Epoca II

4.275,00 RON

(In stoc)

  • Set aniversar 90 de ani " Rheingold 1928", DRG, Epoca II- MARKLIN - 26928 Set aniversar 90 de ani " Rheingold 1928", DRG, Epoca II- MARKLIN - 26928
  • Set aniversar 90 de ani " Rheingold 1928", DRG, Epoca II- MARKLIN - 26928 Set aniversar 90 de ani " Rheingold 1928", DRG, Epoca II- MARKLIN - 26928
  • Set aniversar 90 de ani " Rheingold 1928", DRG, Epoca II- MARKLIN - 26928 Set aniversar 90 de ani " Rheingold 1928", DRG, Epoca II- MARKLIN - 26928
  • Set aniversar 90 de ani " Rheingold 1928", DRG, Epoca II- MARKLIN - 26928 Set aniversar 90 de ani " Rheingold 1928", DRG, Epoca II- MARKLIN - 26928
Anteriorul

Garnitura tren de calatori cu locomotiva electrica 193 227 Regiojet, Epoca VI

Anteriorul

Garnitura "Tren de marfa ET 194 ", DRG,cu sunet, Epoca II

Set aniversar 90 de ani " Rheingold 1928", DRG, Epoca II

Prezentare

Marklin - 26928, H0(1:87), DRG, Epoca II, Sistem AC

Disponibilitate: In stoc

Only 1 left

4.275,00 RON

Detalii

Vis prin Valea Rinului
   Un set impresionant pentru probabil cea mai frumoasă experiență de călătorie de la începutul anilor treizeci.
Rheingold (Rhinegold) a fost un tren celebru care a operat între Hoek van Holland, în apropiere de Rotterdam și Geneva, Elveția (sau Basel înainte de 1965), la o distanță de 1.067 kilometri până în anul 1987. O altă secțiune a trenului a început în Amsterdam și a fost cuplat la mașinile Hoek din Utrecht. Rheingold avea traseul de-a lungul râului Rin, prin Arnhem, Olanda și Köln, Germania, folosind vagoane speciale de lux. A fost numit după opera lui Das Rheingold a lui Richard Wagner, care a romanizat Rinul. Din 1965 până la întreruperea trenului în 1987, Rheingold era un tren Trans Europ Express de primă clasă.
   Primul Rheingold, care a fost clasificat ca un Fernschnellzug (FD) (trenuri FFD 101 și 102 FFD), a început serviciul la data de 15 mai 1928. În Țările de Jos a fost tras de locomotiva cu seria 3700-3800-3900 cu abur, în Germania prin Baureihen 183 (Badic IV h, între Mannheim și Basel) și BR 184-5 (Bavarian S 3/6, între Emmerich și Mannheim) și în Elveția cu locomotive electrice Ae 4/7. În 1930, BR 01 (01 077-181) a fost utilizat între Mannheim și Basel și permanent din 1935 și NS 3900 în Olanda.  
  Vagoanele de lux de tip Pullman aveau o culoare distinctă - albastră în clasele I și II, fiecare măsurând 23,5 m (77 ft). La ambele capete (unul în spatele locomotivei) era un vagon albastru de bagaje. Unele vagoane aveau o bucătărie, care servea două vagoane. Chelneriile Mitropa au servit pasagerilor.Vagoanele au fost cele mai avansate din punct de vedere tehnic de către DRG la acea dată, dar au fost mai puțin avansate decât cele de mai târziu (începând din 1939) Schürzenwagen (vagoane încurcate), vagoane tipice din cel de-al doilea război mondial. Interiorul a fost proiectat de artiști și arhitecți ai timpului și, în afară de faptul că erau foarte luxoase, era și foarte spațioase. În total, existau 26 de vagoane și trei vagoane de bagaje pe tren. In acele vremuri călătoria dura 11 ore. La început, mașinile aveau inscripțiile Deutsche Reichsbahn-Gesellschaft și MITROPA cu sigla DRG. În jurul anului 1931 numele RHEINGOLD a fost tipărit pe vagoane și locomotive, iar sigla DRG a rămas.
În toamna anului 1939, datorită începutului celui de-al doilea război mondial, serviciul de tren a fost anulat.
În 1962, Rheingold a devenit din nou stabilit ca o legătură între Elveția și Țările de Jos pe traseul dinainte de război și purtând numai mașini de primă clasă. În 1965, a devenit Trans Europ Express.
Funcționarea Rheingold s-a încheiat la 30 mai 1987, după 59 de ani și 15 zile. TEE 6/7 a fost tras de un BR 103. Acesta a fost ultimul tren al sistemului TEE din Germania.
Un set de vagoane Rheingold a fost păstrat de o companie privată din Elveția, care este încă utilizat pentru a efectua excursii.
Un set complet de vagoane de locomotivă și vagoane albastre și crem a fost restaurat de Freundeskreis Eisenbahn Köln e V.

Caracteristici model :
Decodor cu sunet mfx
Gume de tractiune
3 axe motoare
Lumini LED fata/spate ce se schimba in functie de directia de mers
Toate vagoanele echipate în mod standard cu iluminare interioară, vagoane cu lămpi de masă luminoase
Certificatul de autenticitate numerotat
Lungimea totală peste tampon de aproximativ 157 cm.

Mai multe informatii

Cod produs26928
ScaraH0 1:87
ProducatorMARKLIN
EpocaII (1920 - 1950)
Cai FerateDRG
SistemAC