Locomotiva electrica Clasa Ce 6/8 „Crocodil”,SBB, Epoca III, Scara Z(1:220)

în stoc
Doar 1 buc.
Cod Produs
88569
Adaugati pentru comparare
2.895,00 RON

Marklin - 88569, Z(1:220),SBB, Epoca III
Promotie valabila din data de 22.12.2023, in limita stocului disponibil.

Adaugati la Lista de Dorinte

Preluarea căii ferate Gotthard de către Căile Ferate Federale Elvețiene (SBB) în 1909 a adus schimbări drastice. Cea mai importantă inovație a fost electrificarea căii ferate Gotthard, care era urmărită cu cea mai mare măsură. prioritară, cu operare electrică pe rampele propriu-zise de la Erstfeld spre Biasca și Tunelul Gotthard la 12 decembrie 1920. În cele din urmă, din 28 mai 1922, linia de la Lucerna la Chiasso putea fi folosită cu locomotive electrice. Pentru aceasta, însă, SBB avea nevoie de o mulțime de locomotive noi - și odată cu așa-numita „Crocodile” a luat naștere „locomotiva” Gotthard pentru trenuri de marfă. Inițial au fost livrate 33 de exemplare între 1919 și 1922 ca Ce 6/8 II 14251-14283. Două rame de motor, fiecare cu trei osii motoare și un set de roți, au fost conectate printr-un cuplaj scurt. O caroserie scurtă de locomotivă a fost tronată între cele două cadre ale motoarelor, asigurând astfel o mobilitate excelentă în viraje.
În 1926/27,prin performanța în continuă creștere în traficul de marfă a determinat SBB să achiziționeze încă 18 crocodili ca Ce 6/8 III 14301-14318. Au avut o putere mai mare de 1.809 în loc de 1.647 kW. Acționarea lor cu două motoare de tracțiune pe cadru de antrenare a fost ușor modificată în comparație cu predecesorii și acum a fost realizată prin așa-numita antrenare a tijei înclinate Winterthur cu ajutorul unui arbore de viteză contraarbore. Împreună cu surorile lor mai mari, au dominat serviciul de trenuri grele de marfă de pe Gotthard în următoarele decenii. La mijlocul anilor 1950, viteza lor maximă a fost mărită de la 65 la 75 km/h și, prin urmare, au fost renumerotate Be 6/8 III 13301-13318. Serviciul lor la Gotthard s-a încheiat abia odată cu apariția Ae 6/6 la sfârșitul anilor 1950. Toate utilajele au fost apoi transportate mai întâi de la depoul Erstfeld la depoul Basel și de acolo în alte locații. „Crocodilii” au făcut acum aproape toată Elveția să fie nesigură în fața trenurilor de marfă. La sfârșitul carierei, însă, li s-a permis să tragă doar trenuri ușoare de marfă generală. Ultimul Ce 6/8 III a dispărut de pe șine în aprilie 1977, dar au rămas două exemple cu numerele 13302 (MEC Horgen) și 13305 (SBB Historic). Serviciul lor la Gotthard s-a încheiat abia odată cu apariția Ae 6/6 la sfârșitul anilor 1950. Toate utilajele au fost apoi transportate mai întâi de la depoul Erstfeld la depoul Basel și de acolo în alte locații. „Crocodilii” au făcut aproape toată Elveția să fie nesigură în fața trenurilor de marfă. La sfârșitul carierei, însă, li s-a permis să tragă doar trenuri ușoare de marfă generală. Ultimul Ce 6/8 III a dispărut de pe șine în aprilie 1977, dar au rămas două exemple cu numerele 13302 (MEC Horgen) și 13305 (SBB Historic).

Caracteristici model:

Tije de carcasa si carcasa locomotivei din bronz turnat real, placate cu platina reala
Design elegant, fin
Ediție unică cu ocazia aniversării „50 de ani Mini-Club”
Iluminare LED fata/spate
Ambele boghiuri alimentate
Maxim 12 V
Numărul de locomotivă „2022” cu ocazia aniversării ecartamentului Z
Lungime peste tampoane 91 mm
Ambalata într-o cutie elegantă din lemn lacuita cu negru
Certificat de autenticitate.
Produs fabricat in Germania.
Garantie 24 luni.

 

Mai multe informatii
Scara 1:220 Z
Epoca III (1950 - 1970)
Cai Ferate SBB
Sistem AC
Varsta 14+
Termen de garantie 12 luni
Producator MARKLIN
EAN 4001883885698
Scrieti propria recenzie
Recenzati:Locomotiva electrica Clasa Ce 6/8 „Crocodil”,SBB, Epoca III, Scara Z(1:220)
Back to Top

Locomotiva electrica Clasa Ce 6/8 „Crocodil”,SBB, Epoca III, Scara Z(1:220)

2.895,00 RON